امیرعبداللهیان: استمرار حملات رژیم متجاوز اسرائیل نقض آشکار تمامیت ارضی سوریه است

فیصل مقداد تاکید کرد: این گونه تجاوزات، عزم ملت و دولت سوریه در مقابله با اشغالگری و تروریسم را بیش از پیش تقویت خواهد کرد.



منبع

 وزیر امورخارجه سوریه افزود: حملات اسرائیل با هدف تقویت باقیمانده گروه های تروریستی ازجمله داعش و جبهه النصره در  سوریه صورت می‌گیرد و البته راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی آژانس خبری سیاست خارجی، در پی اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و حمله به فرودگاه دمشق، حسین امیرعبداللهیان جمعه شب طی گفت و گو با همتای سوری خود، تجاوز رژیم اسرائیل به جمهوری عربی سوریه را به شدت محکوم و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار دولت و ملت سوریه بوده و همچنان خواهد ماند.

فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه نیز در این گفت و گوی تلفنی، ضمن تشکر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران، بر ادامه مقاومت ملت سوریه در برابر اشغالگری و تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکید و خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات و تجاوزات سراسیمه رژیم اسرائیل در منطقه، نشان دهنده ترس و ضعف رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

وی گفت: صهیونیست‌ها به دنبال برهم زدن آرامش و ثبات در منطقه هستند تا وضعیت ناپایدار و شکننده خود را مخفی کنند.

وزیر امور خارجه سکوت غیرقابل قبول کشورها و جامعه جهانی، محافل و مجامع منطقه‌ای و بین المللی را تاسف برانگیز و آن را مایه شرم دانست.