اطلاعیه جدید سفارت ایران در ارمنستان: ۶ هموطن حادثه ایروان سالم هستند

به گزارش آژانس خبری سیاست خارجی،  سفارت ایران در ارمنستان ساعاتی پیش اعلام کرد که به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند که از ابتدای وقوع حادثه آتش‌سوزی و انفجار در یک مرکز تجاری در ارمنستان در روز گذشته، سفارت با نهادهای مسئول در جمهوری ارمنستان درباره پیگیری احتمال حضور اتباع جمهوری اسلامی ایران در میان آسیب‌دیدگان از این حادثه، در ارتباط بوده است.

سفارت ایران در ارمنستان افزود: سفارت، اطلاعات و تصاویر حضور این افراد در گرجستان را دریافت کرده است.

وقوع انفجار در پایتخت ارمنستان

بیشتر بخوانید

توضیح سفارت ایران در ارمنستان درمورد ۶ ایرانی مفقودی آتش‌سوزی ایروان



منبع

سفارت ایران افزود: در حال حاضر به دلیل نامعلوم بودن سرنوشت ۶ نفر از هموطنان، نام آنان در فهرست مفقودین حادثه قرار دارد و سفارت در ارتباط مستمر با خانواده محترم این هموطنان و نیز مقامات مسئول در جمهوری ارمنستان، پیگیر موضوع است.

به گزارش روز دوشنبه آژانس خبری سیاست خارجی، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان اعلام کرد: به اطلاع می‌رساند که خوشبختانه ۶ هموطنی که وضعیت آنان روشن نبود، زنده و سالم و در گرجستان هستند.

سفارت ایران افزود: این افراد به عنوان مسافر در ارمنستان به سر می‌بردند و به دلیل عدم دسترسی به اینترنت در جاده و مسیر تا گرجستان، از صبح یکشنبه با خانواده‌های خود در ارتباط نبوده‌اند و زمان دقیق سفر به گرجستان را نیز به بستگان خود اطلاع نداده بودند.