اصول طراحی هایپر مارکت + تصاویر سوپرمارکت‌های شیک چیدانه | elitarchgroup

اصول طراحی هایپر مارکت + تصاویر سوپرمارکت‌های شیک چیدانه | elitarchgroup هایپرمارکت ها از جمله فروشگاه های نو ظهوری هستند که با ایجاد تجربه جدیدی از خرید برای مشتریان، به سرعت توانسته‌اند سطح بالایی از رضایت آنان را کسب کنند و در تمام سطح دنیا گسترش مهندس مشاور پیدا کنند. اما در تعریف هایپرمارکت‌ها، فروشگاه‌هایی هستند که می‌توانند احتیاجات سبد خرید مشتری خود را برآورده کنند. ترکیب کالاهای سوپرمارکت و بقیه اقلام مورد نیاز خریداران، ترکیبی جذاب است که در شهرهای بزرگ طرفداران بیشتری دارد. طراحی داخلی هایپرمارکت در واقع در تجارت و بازرگانی به فروشگاهی که از ترکیب کالاهای مربوط به سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های چندمنظوره، در مقیاسی بزرگ استفاده می‌کند، گفته می‌شود. هایپرمارکت‌ها در عمل یک بنگاه خرده ‌فروشی کالاهای مختلف مصرفی می‌باشند که طیف وسیعی از محصولات را ارائه داده و عمدتأ شامل انواع گوناگون مواد غذایی و کالاهای مصرفی خانگی و… می‌باشند. بطور خلاصه، یک هایپرمارکت، فروشگاهی است، که توانایی برآورده کردن احتیاجات سبد خرید مشتریان خود را، در یک بار بازدید، داشته باشد.

نکاتی مهم درباره اصول طراحی هایپرمارکت‌ها

شرکت سامان پیشرو تجهیز دی سال 1397 با هدف تولید تجهیزات فروشگاهی با کیفیتی ممتاز و قیمتی رقابتی نسبت به تجهیزات وارداتی تاسیس شد. هایپرمارکت‌ها فروشگاه‌های وسیعی هستند که کالاهای متنوع زیادی در اختیار خریداران قرار می‌دهند. به دلیل وسعت و تنوع محصولی زیاد، داشتن چیدمانی با ظرافت و زیبایی اهمیت زیادی دارد. به ساده ترین بیان، گروه دینا آنچه در ذهن شما در زمینه ایده پردازی، طراحی اجرا و راه اندازی مکان های تجاری می گذرد را به بهترین نحو ممکن اجرا می کند و این موضوع تنها با نگاهی اجمالی به پروژه های دینا قابل تایید است. نیاز به سازماندهی قفسه‌های فروشگاه در هایپرمارکت‌ها برای نمایش محصولات وجود دارد.

  • ما با ارائه پلان هایپر مارکت می توانید دید اولیه نسبت به آنچه قرار است در یک فروشگاه اجرا شود را داشته باشیم.
  • رعایت شود و نیاز به تحلیل و آمار های تخصصی دارد تا صاحب کسب و کار به بهترین نتیجه برسد.
  • وجود خدمات پس از فروش علاوه بر اینکه نشان از اطمینان سازنده نسبت به محصول خود دارد، این اطمینان خاطر را در مشتری ایجاد می نماید که در صورت بروز عیب یا مشکل می تواند نسبت به رفع آن توسط تیم متخصص و کاربلد اقدام نماید.
  • از ابتدایی ترین نیاز های یک پروژه گرفته تا پیچیده ترین محاسبات و طراحی های عملیاتی و مهندسی، کنترل هزینه ها، برنامه ریزی و بازاریابی به عهده این گروه می باشد.
  • امروزه سوپرمارکت های کوچک جای خود را به سوپرمارکت های بزرگتر با محصولات بیشتر می دهند.
  • حتما می‌دانید که هایپرمارکت‌ها فروشگاه‌های وسیعی هستند که کالاهای متنوع زیادی در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

گروه خدمات مشتریان آرلو با خدمت رسانی سریع و ارائه کیفیتی متمایز، سطح سرویس دهی مجموعه شما را به مشتریانتان در عرصه خرده فروشی به بالاترین میزان ممکن ارتقا می دهد. نکته قابل ملاحظه در طراحی فضای یک هایپرمارکت، توجه به ایجاد زیبایی بصری با استفاده از طراحی‌های مرتبط و رنگ های مناسب مخصوصا برای قفسه ها است . البته بین همه این نکات تعیین مسیر حرکت مشتری از ابتدا تا نقطه پایان یکی از مهمترین موارد است. از ورود تا خروج، مسیر باید دارای سیرکالیاسیون حرکتی مشخصی باشد تا همه قسمت‌ها به راحتی قابل دسترس باشند.

گروه دینا مصمم است با استفاده از ویژگی های فوق بتواند الگويي جهت بهره برداري بهينه از مجموعه هاي تجاري با رعايت استانداردهاي لازم و کيفيت متفاوت را ارائه نمايد تا موفقيت، رضايت و آسودگي خاطر کارفرمايان محترم را به ارمغان آورد. گروه دینا دارای شرکت های وابسته می باشد که پکیج کاملی را از زمان امکان سنجی پروژه تا اجرا و افتتاح پروژه شامل می شود. گروه دینا با هدف مشاوره تخصصی، طراحی هایپرمارکت، طراحی سوپرمارکت و تجهیز فضاهای تجاری و با نگرشی متفاوت و نوین به صنعت خرده فروشی تاسیس گردید.

اصول طراحی هایپر مارکت