استراکچرسازه فلزی استراکچر سازه فلزی گالوانیزه شرکت آراپل | nnqenergy

از این استراکچر ها در نیروگاه خورشیدی هرگز استفاده نمی شود زیرا وقت و هزینه زیای برای تنظیم کل نیروگاه هدر می رود. استراکچر ثابت در یک زاویه و مکان مشخص قرار می گیرد وامکان تغیر زاویه ندارند . معمولا پایه های استراکچر را در بتون محکم کرده ویا روی سقف با پیچ و مهره ویا وزنه محکم می کنند تا در مقابل بادها وفشار های مکانیکی مقاوم باشندواز جا کنده نشوند.

به طور معمول استراکچر پنل خورشیدی از جنس آلمینیوم یا آهن با روش گالوانیزه گرم می باشد اما در برخی از کاربرد ها از استراکچر چوبی یا پلاستیکی نیز استفاده می شود. دوام و جنس استراکچر از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا باید پنل خورشیدی را تحت رطوبت و وزش باد با سرعت بالا تا حدود 120 کیلومتر در ساعت نیز حفظ نماید. نورسان انرژی آریا افتخار دارد که بزرگترین شرکت طراحی، ساخت و اجرای انواع استراکچر و سازه های گالوانیزه و تماما پیچ و مهره ای پنل های خورشیدی در مدل های زاویه متغیر در کشور باشد.

استراکچر‌های دنبال کننده خورشید دو محوره

جهت جلوگیری از پدیده اکسیداسیون و آسیب های مشابه عضو های سازه پوشش گالونیزه گرم( بوسیله پوشش دادن فلز پایه توسط فلز روی) داده شده است. جهت جلوگیری از پدیده اکسیداسیون و آسیب های مشابه عضو های سازه پوشش گالونیزه گرم (بوسیله پوشش دادن فلز پایه توسط فلز روی )داده شده است. برای حجم بالای 5 کیلووات، سازه به صورت سفارشی هم تولید می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با مجموعه در تماس باشید. استراکچر ثابتبرای اطمینان بیشتر پایه های استاکچر را بتون محکم می کنند تا در مقابل وزش باد و فشارهای مکانیکی از خود مقاومت نشان دهد.

شرکت نیرو سازه با 24 سال سابقه درخشان در صنعت برق و عضو سندیکای برق ایران. استراکچر هوشمند نه تنها فقط مخصوص نیروگاه خورشیدی بلکه فقط مخصوص نیروگاه خورشیدی بیش از ۵۰۰ کیلووات می باشند. معمولا ساختار آن ها از نبشی های گالوانیزه و آلمینیومی ساخته می شود و در برخی از موارد فرم رادار را به خود می گیرند که در این حالت زاویه آن ها نتنها نسبت به سطح قرار گرفته بلکه حول محور اصلی نیز تنظیم می شود. جنس این نوع پایه ها از نوع آهن با روکش گالوانیزه گرم و یا آلمینیوم می باشد و در برخی موارد از آهن بدون روکش نیز برای ساخت آن استفاده می شود.

استوری‌های برق نیوز/دخالت در انتصابات در برق، شدت گرفتن انتصابات در بخش تولید، بالگرد توانیر

مشاوره در انتخاب استراکچر مناسب و چیدمان بهینه ی نیروگاه، یکی دیگر از خدماتی است که شرکت تکسا ارائه می دهد کهمیتوان به کمک آن، هزینه تمام شده نیروگاه را کاهش داد. شرکت تکسا با تحلیل دقیق جزئیات طراحی و با رویکرد حفظ استانداردها و ویژگی‌های کیفی در کنترل قیمت محصولات خود در ایران پیشگام می باشد. طراحی این سازه‌ها بر اساس زاویه مناسب ۴ فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان بوده و بصورت دستی قابلیت تغییر دارند. جهت دریافت لیست قیمت به سایت اصلی و رسمی اینورترگروپ مراجعه فرمایید.

شرکت نیکا سازه با بهره گیری از ماشین های پیشرفته FrameCad و مبتنی بر استاندارد CAD/CAM توانایی تولید انواع سازه های وزنی – کوبشی – تک پایه و ۲ پایه و ۳ پایه با ابعاد مختلف با استاندارد خرید استراکچر پنل خورشیدی ساتبا را دارد. تیم ما همواره سعی در خدمت رسانی با کم ترین هزینه به مشتریان خود را داشته است. در بسیاری از موارد زیبایی و شکیل بودن فریم ساخته شده از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پروفیل های آلومینیومی کلمپ موجود آنودایز شده با رنگ نقره ای با کیفیت بالا عرضه می شود. با توجه به نیاز مشتریان میتوان نمای پروفیل را به رنگ های مختلف آنودایزینگ ازطیف های رنگهای شامپاینی و برنز تا مشکی نیز تغییر داد که البته نیاز به صرف زمان و هزینه بیشتری نسبت به رنگ نقره ای آن که به صورت متداول استفاده می شود دارد.

  • با توجه به ویژگی های آلیاژ ۶۰۶۳ دارای سختی بالا ،‌خواص مکانیکی مناسب و جلوه آنودایز خوب و خاصیت ماشین کاری و سوراخ کاری هستند.
  • سازه خورشیدی تولیدی تک اینورتر تماما پیچ و مهره ای بوده که به شما امکان جا به جایی آسان و نصب روی پشت بام می دهد.
  • استراکچر ثابت در یک زاویه و مکان مشخص قرار می گیرد وامکان تغیر زاویه ندارند .
شرکت تکسا با طراحی و ساخت بهینه استراکچر، هزینه های سربار موثر بر قیمت را، حذف و قیمت تمام شده ی محصولات خود را کاهش داده است. متخصصان توانمند تکسا، در زمینه های طراحی، ساخت و تولید، و با استفاده از پذیرفته ترین ابزارهای طراحی در سطح جهانی نظیر SOLIDWORKS و ABAQUS ، تضمین کارایی تمامی پروژه ها را در طی فرآیند، بررسی و رصد می کنند. اتصال عضوهای سازه از نوع پیج و مهره(با پوشش گالوانیزه گرم)می باشد و اتصال جوشی در آن دیده نشده است. اتصال عضوهای سازه از نوع پیج و مهره(با پوشش گالوانیزه گرم) می باشد و اتصال جوشی در آن دیده نشده است.

استراکچر پنل خورشیدی 60 وات

استراکچرسازه فلزی استراکچر سازه فلزی گالوانیزه شرکت آراپل | nnqenergy