ادعای رژیم صهیونیستی سناریویی برای تخریب روابط ایران و آنکارا است

مظلوم‌نمایی‌های نمایشی این رژیم تروریست را کسی جز خودش باور نمی‌کند

به گزارش حوزه سیاست خارجی آژانس خبری سیاست خارجی، سعید خطیب‌زاده اتهامات و ادعاهای بی‌اساس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در آنکارا در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای ترک را مضحک و در چهارچوب یک سناریوی از پیش طراحی شده برای تخریب روابط دو کشور مسلمان توصیف کرد و آن را بخشی از دسیسه تل آویو برای انحراف افکار عمومی ترکیه و منطقه از آرمان فلسطین و اقدامات تروریستی این رژیم کودک‌کش و خرابکار دانست.

وی با تاکید مجدد بر اینکه پاسخ جمهوری اسلامی ایران به ترور و خرابکاری‌های رژیم صهیونیستی همیشه بصورت قطعی، مقتدرانه و بدون تهدید امنیت شهروندان عادی و تهدید امنیت کشورهای دیگر خواهد بود، اظهار داشت: مظلوم‌نمایی‌های نمایشی این رژیم تروریست را کسی جز خودش باور نمی‌کند و اگر به ظاهر نیز طرف‌هایی بر اساس مصلحت‌اندیشی زودگذر، نمایشی از همراهی داشته باشند، اما در واقع می‌دانند با چه رژیم خطرناکی روبرو هستند.



منبع خطیب‌زاده تصریح کرد: کشور همسایه ما ترکیه بخوبی می‌داند ادعاهای فرستاده رژیم دروغگو و تروریست صهیونیستی تا چه میزان بی‌اساس بوده و انتظار می‌رود در مقابل این ادعاهای تفرقه‌افکنانه سکوت نکند. این رژیم بارها نشان داده است تا چه میزان غیرقابل اعتماد است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: متاسفانه از حدود یک هفته پیش یک عملیات روانی برای مشغول کردن رسانه‌ها به سناریوهای ساختگی با استفاده از اطلاعات نادرست و جهت‌دار جهت مهیا کردن فضا برای طرح سناریوی فرافکنانه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی شروع شده بود.