آموزش کامل ثبت نام صرافی کوینکس CoinEx- آموزش فیوچرز کوینکس + ویدئو -ایران ارز دیجیتال

برای اینکه از اطلاعیه های کوینکس coinex خبر دار بشین در صفحه اصلی بر روی قسمت ابی رنگ نگه دارین و اخبار و اطلاعیه ها رو میتونین از قسمت ابی رنگ بخونین و اگه میخواین اطلاعیه های قدیمی رو هم بررسی کنید بر روی کلمه معرفی کامل صرافی کوینکس coinex بیشتر کلیک کنید. Isolated: در این قسمت اهرمهایی را از ۳ تا ۱۰۰ مشاهده میکنید؛ با انتخاب هرکدام از این اهرمها، تأثیر آن فقط روی همان رمز ارز اعمال خواهد شد و نه روی داراییهای دیگر. این ایمیل در واقع کدی 6 رقمی است که باید آن را در کادر پشت send code وارد نمایید و سپس گزینه Next را انتخاب کنید. بدیهی است که بعد از اینکه 51 درصد از توکنهای FT به کاربران بازگردانده شوند پروسه ماینینگ به طور خودکار متوقف میشود. کوینکس به صورت رسمی عضوی از مجموعه Via BTC است که این مجموعه کیف پول ViaWallet را به بازار عرضه کرده.

قسمت رمز عبور اولین بخش از این پارت هست.

همچنین خدمات زیادی به کاربران ارائه میدهد، دارای رتبه خوبی در میان فعالان کریپتوکارنسی است. همچنین میتونید از قسمت فیلتر، بازه زمانی مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید. قسمت رمز عبور اولین بخش از این پارت هست. در این بخش از مقاله صرافی ارزدیجیتال coinex چیست؟ طبق آخرین بررسیهای صورت گرفته، صرافی CoinEx یکی از اصلیترین شرکتهای اینترنتی حوزه مالی در جهان است که در بسیاری از زمینهها پیشرو میباشد. اما از نظر امنیت شبکه، صرافی کوینکس با لایهبندیهای مختلف شرایط ایدهآلی را به وجود آورده است. این استخر استخراج امکان استخراج بسیاری از رمز ارزها را با تعداد کاربران بسیار زیاد و حجم تراکنش های بالا در دسترس قرار میدهد. اوراق بهاداری که به صورت فرابورس معامله می شوند، از طریق یک شبکه واسطه مورد معامله قرار می گیرد، برخلاف مبادله متمرکز. اگه صفحه فیوچرز رو به پایین اسکرول کنید میبنید که در قسمت پایین گزینه هایی وجود داره که مربوط به معامله اهرم دار هست و این بخش در قسمت اسپات وجود نداره.

در اخرین قسمت از این بخش هم کد زد فیشینگ رو مشاهده میکنید که برای فعال کردن این گزینه باید بر روی تنظیمات بزنید و در مراحل ابتدا کد تایید ایمیل و سپس کد زد فیشینگ رو بزنید و در اخر هم این گزینه برای شما فعال میشه. سپس یرای حساب خود یک پسورد تعیین کرده و در کادر بعدی همان پسورد را وارد کنید. توجه داشته باشید که در بسیاری از مواقع کارمزد سفارش گذار و سفارش بردار یکسان است. کارمزد صرافی Coinex چقدر است؟ بازی Player vs Player (PvP) و Play to Earn (P2E) یکی از جنبه های کلیدی متاورس وایلدر ورد Wilder World است. این نرم افزار هم در گوگل پلی برای اندروید و هم در اپ استور برای iOS موجود است. فرآیند واریز ارز دیجیتال در کوینکس در مراحل زیر خلاصه می شود. می توانید برای ورود به ایمیل خود، رمز عبوری بسیار قوی تعیین کنید که خیالتان نیز راحت باشد.

برای ورود به قسمت فیوچرز مثل آموزش قبلی باید بر روی فیوچرز که مشخص شده کلیک کنید. در قسمت باز تنظیم نیز میتونید رمز عبور حسابتون رو تغییر بدید. حتی در قسمت ایمیل نیز میتونین ایمیل خودتون و یا لقبی که دارین رو تغییر بدین. قسمت مشکی رنگ نیز اطلاعات ارز رو مثل حجم معاملات روزانه و تغییر 24 ساعته نشون میده. پس از اموزش فیوچرز coinex در قسمت قبل حالا میخوایم به بحث حساب کاربری بپردازیم و ببینیم صفحه حساب کاربری چه قسمت هایی داره و این قسمت ها به چه دردی میخوره.

خرید این توکن توصیه قطعی نمیشه چون وابسته به صرافی هست و اگه صرافی coinex روزی به دلایلی بسته بشه این توکن به شدت ریزش خواهد کرد اما این قضیه بالعکس نیز میتونه باشه. این توکن رو میتونید از داخل خود سایت کوینکس هم خرید و فروش کنید. فروش و البته نحوه خرید ارز دیجیتال در کوینکس شاید در نگاه اول کمی مشکل بهنظر برسد؛ اما مطمئن باشید پس از چند بار تکرار این فرآیند، آن را بهخوبی یاد خواهید گرفت. اگر با یکی از صرافی های داخلی ارز دیجیتال کار کرده باشید احتمالاً با محدودیت حجم معاملات و تراکنش ها بدون احراز هویت تا حدی آشنا هستید. حتی اگه تراکنش هایی از CET در کوینکس داشته باشید میتونید حساب کاربری خودتون رو ارتقا بدین. از این رو تنها صرافی هایی میتوانند به صورت قانونی به کاربران آمریکایی خدمات ارائه نمایند که از این قوانین پیروی نمایند.