آموزش طراحی گرافیک بهترین دوره های آموزش گرافیک از مقدماتی تا پیشرفته داناپ

همانطور که گفته شد، چالش بزرگی که فتوشاپ با آن مواجه است مدیریت تغییرات بزرگی است که در طراحی پاسخگوی موبایل به وجود آمده است. نحوه وب‌گردی به طور کلی در موبایلها عوض شده است و به همین دلیل طراحی برای وب هم کاملا تغییر کرده است. و اگر اون قسمت فعال نشد شما می تونید با پن هر شکلی که می خواهید ترسیم کنید و در پالت لایه های فتوشاپ ، رنگ شکلتون رو تغییر بدید. بهتر هست اول کمی کار با ابزار ها رو در فتوشاپ یاد بگیرید و سپس پروژه محور کار کنید تا خیلی سریعتر به نتیجه برسید.

با آموزش فتوشاپ می توانید طرح های تی شرت طراحی کنید

بله، تمامی فایل‌هایی که در طراحی پروژه‌های دوره استفاده می‌شوند، در کنار فایل‌ ویدیوهای آموزشی دوره در اختیار شما عزیز قرار می‌گیرد و می‌توانید آنها را دانلود کنید. موضوع این کارت ویزیت، یک فست فودی است؛ اما می‌توانید آن را با کمی تغییر، برای هر کسب و کار دیگری نیز طراحی کنید. در این قسمت با نحوه کار با این ابزار و تغییر مشخصات متن نوشته‌شده به‌طور کامل آشنا می‌شویم. ساده‌ترین ابزارهای انتخاب فتوشاپ، ابزارهای دسته Marquee tool هستند.

  • پس از ساخت یک فایل در نرم افزار فتوشاپ در قسمت سمت چپ نوار ابزار های فتوشاپ گزینه Ellipse Tool را انتخاب کنید تا شکل دایره برای شما نمایش داده شود.
  • امروزه شرکت ها و افراد مختلفی به این هنر پرداخته اند و و این هنر به خصوص در دنیای دیجیتال بسیار پرکابرد است.
  • اغلب مزون‌ها و خیاطی‌ها که در عرصه مد و پوشاک فعالیت دارند و همچنین تولیدی‌ها و شرکت‌های طراحی لباس به مهارت طراحی لباس نیاز دارند.
  • ازتبلیغات فلش صرفاً به دلیل قدیمی بودن آن، باید اجتناب کنید.

یک روش جایگزین اینست که یک موک‌آپ در فتوشاپ بسازید و بعد وقتی طرح تایید شد، سریعا آن را به کد تبدیل کنید. در این حالت می‌شود روی طرح بیشتر کار کرد و آن را با سایر دستگاه‌ها تطبیق بدهیم. روتوش، ویرایش ویدئویی، طراحی برای چاپ و حتی جُرم‌شناسی بخشی از کاربردهای فتوشاپ است که در صنایع مختلف استفاده می‌شوند. هدف ما رشد و توسعه کسب و کارهای نوپا و بزرگ می باشد ، به گونه ای که تغییری رو به جلو و مثبت را در روند رشد کسب و کارها در سطح استودیو سلام گرافیک طراحی گرافیک جهانی ایجاد نماییم. اگر، اگر به دانش انگلیسی تسلط ندارید، نگران نباشید، ما آموزش‌های لازم را در دوره‌های آموزشی خود برای شما آماده کرده‌ایم که به راحتی می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و به آن‌ها دسترسی داشته باشید. وقتی ابزار پن رو انتخاب می کنید از نوار ابزار بالا می تونید رنگ رو تغییر بدید.

آموزش طراحی گرافیک بهترین دوره های آموزش گرافیک از مقدماتی تا پیشرفته داناپ

اگر تمایل به یادگیری یک ابزار حرفه ای طراحی UI را دارید می توانید با استفاده از دوره آموزش Adobe XD به این نرم افزار به صورت تخصصی و حرفه ای مسلط شوید. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از جایگزین نشدنی های دنیای نرم افزار است و می توان این ادعا را کرد که هیچ نرم افزاری نمی تواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد، می تواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی برآورده کند. امیدوارم از دیدن آموزش طراحی وب سایت با فتوشاپ نهایت استفاده رو ببرید اگر نظر انتقاد یا پیشنهادی دارید در رابطه آموزش دارید حتما کامنت کنید.

طراحی تصویرسازی با فتوشاپ، تصویر سازی دیجیتال محسوب می‌شود. بهتر است قبل از شروع تصویر سازی دیجیتال، به تصویرسازی سنتی مسلط باشید. نرم‌افزار فتوشاپ برای تصویر سازی کتاب، تصویرسازی مجله، تصویر سازی تبلیغاتی و تصویر سازی بسته‌بندی بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد. سیپی پینلیز زنی پیشگام در قرن بیستم (۱۹۰۸-۱۹۹۱) بود که پا به حرفه‌ی طراحی گرافیک گذاشت و این کار در زمان خود، مردانه تلقی می‌شد، ولی او سدها را شکست. او ایده‌های نوآوانه‌ی زیادی داشت و از این‌که آن‌‌ها را تحقق ببخشد هراسی نداشت.

این بنرها به دلیل ماهیتشان بیشتر مورد توجه تبلیغ کنندگان و ناشران قرار می گیرند و در وب سایت ها و وبلاگ ها قابل دسترس ترین موقعیت ها را دارد که به عقیده بسیاری از بازاریابان استاندارد ترین اندازه بنرها هستند. جدول زیر چهار اندازه موثر بنر و محل قرارگیری آنها را نشان می دهد. اندازه های مختلف بنر در خارج وجود دارد که هر روز هنگام مرور اینترنت با آنها روبرو می شوید ، با این وجود ، بعضی از اندازه ها ، به عنوان محبوب ترین و موثرترین تبلیغات بنر در نظر گرفته می شوند. برای ذخیره بنر خود در Adobe Photoshop ، به File بروید و روی « Save » کلیک کنید.

اگر از ویرایش ناراضی هستید، کلیدهای Ctrl+Z را فشار دهید تا یک قدم به عقب برگردید (ایده خوبی است که با حرکات قلم مو کوتاه کار کنید تا بتوانید بدون نیاز به لغو حجم زیادی از ویرایش، به عقب برگردید). این ابزار با ترکیب پیکسل های نمونه برداری شده با پیکسل های اصلی کار می کند، به جای کپی کردن پیکسل های نمونه به صورت عمده مانند ابزارClone Stamp . Adobe Photoshop مدت‌هاست که تبدیل به نرم‌افزار ویرایش تصویر استاندارد صنعتی برای عکاسان شده است. فتوشاپ یک برنامه جامع و قدرتمند است، و علیرغم شهرتش برای پیچیده بودن، در واقع می‌تواند با سهولت نسبی توسط عکاسان در تمام سطوح استفاده شود. علاوه بر فتوشاپ شما می توانید از ایندیزاین برای طراحی های خود استفاده کنید. حتی اگر عکس شما واقعاً خوب به نظر نمی رسد یا دارای اشتباهات خاصی است، همچنان می توانید آن را در فتوشاپ بهبود و ارتقا دهید.

در طول این آموزش ها گرافیک سرا، ما به شما کمک می کنیم تا اساسی ترین و ضروری ترین مهارت های Photoshop را درک کنید. اگر می خواهید در مورد ابزارها و تکنیک های پیشرفته بیشتر بیاموزید ، میتوانید آموزش فتوشاپ حرفه ای را ببینید. کاربر گرامی این دوره از صفر بصورت کاملا اصولی و پروژه محور فتوشاپ را یاد میگیرید، در بخش پیشرفته این دوره شما با پروژه های حرفه ای و ترفند و تکنیک های بسیار کاربردی شروع به طراحی و خلق آثار مخصوص بازار کار خواهید کرد. در اولین قسمت از دوره فتوشاپ طراحان، با زیر و بم محیط کاری فتوشاپ آشنا می‌شویم. به‌علاوه نحوه ساخت سند جدید و انتخاب تنظیمات دلخواه را برای آن نیز یاد می‌گیریم.

از طرف دیگر، حالت Quick Mask، در تصویر مورد نظر به آسانی رنگ آمیزی روی یک منطقه انجام می دهد. در سطح اولیه، رنگ آمیزی با قلم مو مشکی ماسک را ایجاد می کند و سفید آن را پاک می کند و استفاده از قلم موی پر یا سخت لبه سخت یا نرمی را برای انتخاب ایجاد می کند. برای وارد شدن به حالت Quick Mask، Q را در صفحه کلید فشار دهید. هنگامی که ماسک ایجاد شد، فشار دادن مجدد Q آن را به یک انتخاب تبدیل می کند.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل‌ها، اگر از مرورگر کروم استفاده می کنید، روی دکمه دانلود کلیک راست کرده و گزینه Save link as را بزنید. سپس پیغامی که از طرف کروم برای شروع دانلود می‌آید، شما سه نقطه (یا فِلِش) کنار آن را بزنید و گزینه keep را انتخاب کنید. به علاوه با دانلود منیجر و سایر مرورگرها، بدون مشکل می‌توانید با کلیک روی دکمه دانلود، از فایل‌ها استفاده کنید. در این قسمت نیز یک بنر ورزشی را برای تبریک کسب مقام در فتوشاپ طراحی می‌کنیم.

نمونه کار های طراحی لوگو