واکنش ایران به اقدام تروریستی آمریکا در داخل عراق

واکنش ایران به اقدام تروریستی آمریکا در داخل عراق

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریستی دولت آمریکا در داخل عراق که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای مقاومت ضد تروریستی شد را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، ناصر الکنانی روز پنجشنبه 19 بهمن ماه در یک بیانیه رسانه ای اقدام تروریستی دولت آمریکا در داخل خاک عراق که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای مقاومت شد را تکذیب کرد. نیروهای ضد تروریسم از جمله ابوباقر. السعدی، یکی از فرماندهان ارشد رزمی، تروریسم و ​​داعش را به شدت محکوم کرد و آن را مصداق بارز تروریسم دولتی آمریکا، «نقض حاکمیت ملی» و «تمامیت ارضی عراق» و نقض قوانین و مقررات بین‌المللی دانست.

سخنگوی آژانس دیپلماسی تاکید کرد: اقدام تجاوزکارانه نیروهای تروریستی فرماندهی مرکزی آمریکا در بغداد در راستای ادامه حمایت همه جانبه دولت آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین انجام شد.

الکنعانی ضمن تبریک و تسلیت به ملت و دولت عراق و خانواده‌های این شهدای صالح، ابراز عقیده کرد که ادامه چنین ماجراجویی‌های آمریکا تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه و بین‌المللی است.

سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه بار دیگر بر مسئولیت جامعه جهانی و شورای امنیت سازمان ملل متحد برای جلوگیری از اقدامات و حملات غیرقانونی و یک جانبه آمریکا در منطقه و جلوگیری از توسعه مناطق بحرانی تاکید کرد. و بی ثباتی .

انتهای پیام/