صهیونیست‌ها در پشت‌ پرده برهم‌ زدن ساختار خانواده و ترویج فساد و فحشا

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: سازمان‌های صهیونیستی در کشورهای غربی نفوذ دارند و به بهانه آزادی بیان، فساد و مسائل غیراخلاقی را ترویج می‌دهند.

«سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی در هفتادوهشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد با تاکید بر این‌که اشغالگری، تروریسم و افراط‌گرایی از جمله مهمترین تهدیدهای جدی در غرب آسیا هستند که بر هم زننده هر نظم مبتنی بر منافع ملت‌های منطقه است، گفت: ریشه‌کنی تروریسم در گرو مبارزه فراگیر و هدفمند با ریشه‌ها و جلوه‌های آن و مجازات بدون تبعیض تروریست‌ها در سراسر جهان است.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: استفاده برخی دولت‌های غربی از تروریسم به عنوان ابزار سیاست خارجی، مبارزه کشورهای منطقه علیه تروریسم را خنثی می‌کند. در واقع مدیریت و بهره‌برداری برخی از سرویس‌های امنیتی غربی از بستر گروه‌های افراطی و به ویژه جابجایی هدفمند نیروهای جنگجوی خارجی در حوزه های مختلف جغرافیایی نیز به این نگرانی‌ها دامن می‌زند.

«عماد آبشناس» کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره گفت: متاسفانه امروزه اصلی‌ترین مشکل جهان این است که سازمان ملل تحت سلطه آمریکا و کشورهای متحد با آن قرار گرفته و به وظایف خود به عنوان یک مجموعه که بنا بوده برای صلح و امنیت جهانی عمل کند، نمی‌کند.

روزی نبوده که آمریکا در حال جنگ و اشغال کشوری نباشد

او افزود: سازمان ملل بعد از جنگ جهانی دوم برای مقابله با اشغالگری و لشکرکشی تشکیل شد تا جلوی اعمال زور را بگیرد و نظمی به جهان دهد اما می‌بینید بعد از پایان جنگ جهانی دوم تا به امروز ایالات متحده آمریکا روزی نبوده که در حال جنگ و اشغال کشوری نباشد. آیا سازمان ملل تا به حال یکبار واکنشی نشان داده است و یا رژیم صهیونیستی انواع و اقسام جرایم را مرتکب شده اما سازمان ملل اقدامی مرتکب نشده و میلیون‌ها انسان بی‌گناه توسط این‌ها به خاک و خون کشیده شده‌اند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل در ادامه گفت: بنابراین هر جا را نگاه کنید، ایالات متحده آمریکا و متحدین آن از هیچ جرم و جنایتی دریغ نکردند؛ انواع سلاح‌ها را به کار بردند و امروز نیز تروریسم اقتصادی را به راه انداخته‌اند و حتی بر خلاف تعهد خود از دلار به عنوان ابزار تحریم استفاده کردند. به عنوان مثال براساس قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت همه تحریم های اقتصادی علیه ایران لغو شده اما متاسفانه آمریکا خودسرانه تحریم های دیگری را اعمال کرده است و کشورها را وادا رمی کند تا به آن‌ها تمکین کنند.

صهیونیست‌ها در پشت‌پرده برهم‌زدن ساختار خانواده و ترویج فساد و فحشا
عماد آبشناس

ساختار نظم جهانی به‌هم خورده و نیاز به نظم جدید جهانی داریم

آبشناس خاطرنشان کرد: با این رویه ساختار نظم جهانی به‌هم خورده و نیاز به نظم جدید جهانی داریم. امروزه اکثر کشورهای جهان به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا دیگر ابرقدرتی نیست که بتوان به آن اعتماد کرد.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد: در کنار جنگ علیه اسلام، شاهد جنگ علیه خانواده نیز هستیم. خانواده اصیل‌ترین، دیرپاترین، بنیادی‌ترین و فطری‌ترین نهاد بشری است که امروز در معرض تهدید قرار گرفته است.

رئیسی همچنین اظهار داشت: امروز جنایت علیه بشریت، فقط اشغال سرزمین‌ها و کشتار بی‌گناهان و استعمار ملت‌ها نیست، بلکه هجوم به پناهگاه فطری و طبیعی بشر یعنی خانواده نیز جنایت علیه بشریت است. حفاظت از حریم خانواده و ازدواج، که از وصلت یک زن و یک مرد شکل می‌گیرد، یک واقعیت جهانی است که باید به دستور کار مشترک جهانی تبدیل شود. آموزش، توسعه و تعالی انسانی جز در چارچوب ارزش‌های خانوادگی به کمال نمی‌رسد. روایت‌های ساختگی از زوجیت و جنسیت، در حقیقت تلاش برای حذف مفاهیم متعالی نظیر مادر، پدر و خانواده طبیعی است؛ اقداماتی که می‌توان آن را مصادیق جنایت علیه بشریت و موجب انقطاع نسل بشر دانست. مقابله با چنین رویکردهایی وظیفه انسانی ماست. ما امروز نیازمند جنبش جهانی تعهد به خانواده هستیم تا همه اعضای خانواده زندگی گرم در کنار یکدیگر را تجربه کنند.

رئیسی در ادامه افزود: ما از همه رهبران جهان و رهبران ادیان الهی می‌خواهیم به وظیفه تاریخی خود در حمایت از جایگاه اصیل مفهوم خانواده و مقابله با روایت‌های ساختگی عمل نمایند. ما از سازمان ملل انتظار داریم که احترام به جایگاه والا و اصیل خانواده را در صدر دستورکار خود قرار دهد.

صهیونیست‌ها در پشت‌پرده برهم‌زدن ساختار خانواده و ترویج فساد و فحشا
سخنرانی رئیس‌جمهور در سازمان ملل

صهیونیست‌ها به بهانه آزادی بیان، مسائل غیر اخلاقی را ترویج می‌کنند

آبشناس درباره تاکید رئیس‌جمهور درباره مسئله خانواده گفت: اگر به دلایل راه افتادن جنگ‌های جهانی اول و دوم نگاه کنید، یکی از دلایلش این بود که برخی شرکت‌ها یا موسسات یهودی در حال بر هم زدن ساختار خانواده و ترویج فساد و فحشا در سراسر اروپا بودند؛ در واقع موسسات یهودی درصدد بودند تا فساد را در کشورهایی مانند آلمان و فرانسه رواج داند و تشکیلات خانواده را مورد هدف قرار داده بودند.

او تصریح کرد: بعد از جنگ جهانی دوم تلاش بر این شد تا با این مسائل مقابله شود اما همچنان که می‌بینید این سازمان‌ها قدرت و نفوذ درون کشورهای غربی دارند و در حال حاضر به بهانه آزادی بیان، رفتار و پوشش، فساد و مسائل غیر اخلاقی را ترویج می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: https://www.isna.ir/news/1402070301414/%D8%B5%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%D8%B4%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%87%D9%85-%D8%B2%D8%AF%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%88-%D8%AA%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AC-%D9%81%D8%B3%D8%A7%D8%AF