رئیس دفتر فراکسیون مقاومت گفت: آمریکا به نوک نیزه حمله به ملت فلسطین تبدیل شده است.

رئیس دفتر فراکسیون مقاومت گفت: آمریکا به نوک نیزه حمله به ملت فلسطین تبدیل شده است.

رئیس دفتر جناح های مقاومت در اجلاس بین المللی غزه مظلوم و مقاومت تاکید کرد که نقشه اصلی آمریکا در منطقه حضور رژیم صهیونیستی در غرب آسیا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران، مصطفی ابوعماد رئیس دفتر جناح های مقاومت در ابتدای سخنان خود در این دیدار ضمن احترام به مقام امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) به طور کامل فرموده اند. آینده را در بلندمدت ارزیابی کرد. از آنجا که. زمانی که سفارت رژیم صهیونیستی در تهران را بست و روز جهانی قدس را اعلام کرد، عملاً آینده را از آن زمان ارزیابی کرد و اعلام کرد که رژیم صهیونیستی مبتلا به این سرطان باید نابود شود.

وی افزود: غزه مظلوم است. حضرت یوسف نیز مورد ظلم برادرانش قرار گرفت. سران برخی کشورهای اسلامی غزه را تنها گذاشتند تا ویران شود.

ابوعماد تصریح کرد: آمریکا نه تنها پشت رژیم صهیونیستی است، بلکه به نوک نیزه حمله به مردم فلسطین تبدیل شده است و آنها با ناوگان خود در منطقه حضور داشتند و با تسلیحات پشتیبانی می کردند.

وی با بیان اینکه برنامه اساسی آمریکا در منطقه حضور رژیم صهیونیستی در غرب آسیا است، تصریح کرد: این اجلاس باید دارای کمیته پیگیری برای پیگیری همه موضوعات جلسه باشد. در این جلسه باید کمیته کاری تشکیل دهیم تا بتوانیم تصمیمات را با هم اجرا کنیم.

رئیس دفتر فراکسیون مقاومت در خصوص وضعیت جامعه جهانی گفت: جامعه جهانی جامعه ضعیفی است و آمریکا این جامعه را در حاشیه گذاشته است. به هیچ وجه نمی تواند به افراد ضعیف کمک کند. دولتمردان آمریکایی گفتند کسانی که حکم بازداشت مقامات صهیونیستی را صادر کردند باید مجازات شوند.

ابوعماد درباره مواضع آمریکا و اظهارات اخیر بایدن در خصوص جنگ غزه گفت: چرا آمریکا و بایدن امروز عقب نشینی کردند؟ شورای امنیت در آینده نزدیک نظر خود را در مورد دادگاه لاهه اعلام خواهد کرد. این نظر قابل حذف نیست اگر آمريكا بخواهد اين حكم را ساقط كند، حجاب از چهره‌اش در برابر مردم جهان آشكار مي‌شود و اگر موافقت كند، اسرائيل را خواهد زد. آمریکا اعلام کرد که خواستار آتش بس برای بیرون راندن اسرائیل از تنگه است. آمریکا در حال شمارش ضررهای خود است. تظاهرات در دانشگاه های آمریکا گواه حرف من است.

وی خاطرنشان کرد: توقف جنگ توسط آمریکا به معنای جان نتانیاهو است. آمریکا می خواهد جنگ را متوقف کند تا رژیم صهیونیستی شکست خورده به نظر نرسد و می خواهد به این رژیم رشوه بدهد که اگر آتش بس برقرار شود عادی سازی با عربستان انجام می شود. آنها می خواهند این کار را برای اهداف خود انجام دهند. آنها در این جنایات شریک هستند.

رئیس دفتر فراکسیون مقاومت در پایان سخنان خود در این اجلاس گفت: این مقاومت است که می تواند آمریکا را وادار به انحراف از این جاه طلبی کند. آمریکایی ها احساس می کنند که در حال شکست هستند. جبهه مقاومت هم قوی تر شد. ایران همچنین در واکنش به حمله آشکار به کنسولگری خود موضعی استراتژیک اتخاذ کرد. این نشان می داد که اگر ایران مورد تهاجم قرار می گرفت، دست این کشور بسته نمی شد.

انتهای پیام/